REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TEXPRINT

§1. Definicje

  • Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy przyznają szczególną zdolność prawną do dokonywania Zamówień w ramach TexPrint.
  • Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz 93 ze zm.);
  • Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego TexPrint dostępny pod adresem www.texprint.pl
  • Sklep internetowy (Serwis) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.texprint.pl, poprzez który Klient może składać Zamówienia.
  • Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym.
  • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta między TexPrint sp. z o.o. a Klientem, za pośrednictwem Serwisu internetowego.
  • Ustawa o prawach konsumenta, Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Zamówienie – mają znaczenie zgodne z definicjami w przykładowym regulaminie.
  • Firma – TexPrint sp. z o.o., ul. Akacjowa 13, 05-092 Łomianki, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000862268, NIP: 1182214083, REGON: 387156529.

§2. Postanowienia Ogólne

  • Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego TexPrint.
  • Sklep internetowy jest prowadzony przez TexPrint sp. z o.o.
  • Informacje o warunkach składania Zamówień, ich realizacji, a także o możliwościach Klientów są dostępne na stronie www.texprint.pl.
  • Wszystkie Zamówienia realizowane przez Sklep Internetowy mogą być składane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  • TexPrint sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do ograniczenia świadczenia usług przez Sklep Internetowy do osób poniżej 18. roku życia.

§3. Zasady Korzystania ze Sklepu Internetowego

  • Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z prawem i zasadami współżycia społecznego, a także do nieprzekazywania treści zabronionych.
  • TexPrint sp. z o.o. podejmuje niezbędne działania, aby zapewnić w pełni poprawne działanie Sklepu Internetowego, w tym zapobieganie nieautoryzowanemu dostępu do danych Klientów.

§4. Zawarcie Umowy Sprzedaży

  • Umowa Sprzedaży zawierana jest po złożeniu przez Klienta Zamówienia za pośrednictwem interaktywnego formularza dostępnego w Sklepie Internetowym.
  • Informacje o Towarach stanowią ofertę sklepu TexPrint zgodnie z Kodeksem Cywilnym.

§5. Dostawa

  • Dostawa Towarów możliwa jest na terenie całej Polski oraz poza jej granicami, zgodnie z opcjami dostarczenia wskazanymi przy składaniu Zamówienia.
  • TexPrint oferuje dostawę Towarów za pośrednictwem:
    • Usług firmy kurierskiej (InPost-Kurier, InPost Paczkomaty),
    • Odbiór osobisty w siedzibie Firmy.

§6. Ceny oraz Metody Płatności 

  • Ceny Towarów podane są w polskich złotych (PLN) i zawierają wszystkie składniki, w tym VAT (z wyjątkiem sytuacji wyraźnie zaznaczonej).
  • Klient może dokonać płatności za zamówione Towary poprzez:
    • Przelew bankowy na konto TexPrint sp. z o.o.,
    • Płatność elektroniczną za pośrednictwem Paynow,

§7. Prawo Odstąpienia od Umowy

  • Klient, który jest konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od otrzymania Towaru.
  • Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Towarów spersonalizowanych, wykonanych na indywidualne zamówienie Klienta.

§8. Reklamacje dotyczące Towarów

  • Reklamacje dotyczące niezgodności Towarów z umową można składać drogą mailową lub pisemną na adres Firmy.
  • TexPrint zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania. W przypadku, gdyby nie było to możliwe, Firma informuje Klienta o przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  • W przypadku uznania reklamacji, Firma dokona wymiany wadliwego Towaru na pełnowartościowy lub w przypadku braku możliwości wymiany, zwróci Klientowi równowartość ceny zakupionego Towaru.

§9. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  • Klient ma prawo zgłaszać Fimie TexPrint sp. z o.o. reklamacje w zakresie funkcjonowania Sklepu Internetowego i korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną.
  • Reklamacje będą rozpatrywane przez Firmę w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia. W przypadku skomplikowanych spraw, Firma zastrzega sobie prawo do przedłużenia tego terminu, o czym poinformuje Klienta.

§10. Postanowienia Końcowe

  • Wszelkie spory wynikające z realizacji umów sprzedaży między TexPrint a Klientami będą rozstrzygane przede wszystkim na drodze negocjacji, z intencją polubownego rozwiązania sprawy.
  • W przypadku niemożności osiągnięcia porozumienia, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
  • Firma zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Wszelkie zmiany wchodzą w życie w określonym przez Firmę terminie, nie krótszym niż 7 dni od daty opublikowania zmienionego regulaminu na stronie Sklepu Internetowego.
  • Złożenie Zamówienia przez Klienta po wejściu w życie nowych postanowień Regulaminu oznacza akceptację zmian.
Shopping Cart
Scroll to Top